Reklamı izledim de, - Facebook Espirileri ..
Reklamı izledim de, Ali Ağaoğlu “insanlar mutlu olsun” diye o kadar çalışıyormuş meğerse. Nasıl duygulandım anlatamam, dokunsalar ağlıysam. ( Facebook Espirileri )
Reklamı izledim de, Ali Ağaoğlu “insanlar mutlu olsun” diye o kadar çalışıyormuş meğerse. Nasıl duygulandım anlatamam, dokunsalar ağlıysam. ( Facebook Espirileri )
Reklamı kapatmak için tıklayınız, yazan yere tıklayınca açılan reklam gibisin. Çok ayrı bir yavş**ksın.
Reklamı kapatmak için tıklayınız, yazan yere tıklayınca açılan reklam gibisin. Çok ayrı bir yavşaksın.